Bershka

Bershka a fost creată în 1998 ca și o nouă marcă a Grupului spaniol Inditex

Astfel Bershka se prezintă ca o referință în ceea ce privește oferta de articole la modă adresate acestui public cu pretenții din ce în ce mai mari și, în doar 2 ani, imaginea mărcii a fost consolidată în peste 100 de magazine. În ziua de azi, după 15 ani, reprezintă un lanț cu peste 910 magazine, în peste 64 de țări, cu vânzări care reprezintă 10% din profitul total al grupului de care aparține. Vânzările mărcii Bershka se întind pe o suprafață de peste 338 000 de metri pătrați. Activitatea firmei cuprinde design, producție, distribuție și vânzare de articole de modă în magazine.

Pentru a putea oferi mereu în magazinele sale ultimele tendințe, Bershka folosește un model de afacere flexibil adaptându-se la orice noutate apărută pe parcursul unui sezon prin introducerea de produse noi în magazine, în cel mai scurt timp posibil. Modelele pentru fiecare sezon sunt concepute în întregime de propriile echipe de creație care folosesc ca și sursă principală de inspirație tendințele predominante de pe piață descoperite cu ajutorul informațiilor oferite de magazine și chiar de clienții. Echipa de designeri care lucrează pentru Bershka este alcătuită din peste 60 de specialiști care evaluează în mod continuu nevoile, dorințele și pretențiile consumatorilor, oferind spre vânzare în magazine peste 4 000 de produse diferite în fiecare an.

LOCATIE

CONTACT

Bd. Corneliu Coposu nr 2ª

Sector 3, Bucuresti,

030605

Tel. 40 368 466 076

Fax 40 368 466 077

Unirea Shopping Center Bucuresti

S.C. Unirea Shopping Center S.A.

Cod unic de inregistrare: 328521

Nr. de ordine in RC: J40/7875/1991

Capital social subscris si varsat: 7.443.720 ron

Sediu social: Bucuresti, sector 3, P-ta Unirii, nr.1

Newsletter